ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Не мога да вляза в акаунта си?

За да влезете в акаунта си, е необходимо да ползвате потребителското ID и парола

В случай че не си ги спомняте използвайте функцията “Забравена парола”.

Убедете се, че езикът, на който въвеждате, е латиница и режимът на клавиатурата Ви е правилен.


Как мога да получа акаунт за услугата?

Необходимо e да влезете през бутон "Регистрация", да въведете актуален имейл адрес и персонална парола или да влезете чрез Google или Facebook.

Ще получите имейл от tPLAY на Вашата поща с бутон за потвърждаване на регистрацията.


На какви устройства може да се ползва услугата?

Услугата може да се ползва на смарт телевизор с Android, TIZEN или webOS, компютър, смартфон и таблет. 


На колко устройства мога да ползвам услугата едновременно?

Услугата може да се ползва на 4 устройства едновременно с едно и също потребителско име и парола.


Къде мога да ползвам услугата?

Услугата може да се ползва на територията на Република България в изрично посочените населени места в Общите условия.


Други въпроси

При всякакви други въпроси, пишете ни на sales@playtv.bg или се свържете с нас на *3434 или +359 885 799 000.