PLAYtv-logo-banner

ПОМОЩ

Свържете се с екипа на PLAYtv по най-удобния за Вас начин. За нас всеки контакт с клиентите е важен. Затова ние се стремим да поддържаме различни възможности за комуникация. Работно време на Центъра за обслужване на клиенти е 24 часа в денонощието!

*3434

support@playtv.bg

Преди да ползвате услугите на Центъра за обслужване на клиенти моля проверете:

Проверете устройствата /PLAYtv и телевизор/ дали са включени в електрозахранването, рестартирайте PLAYtv устройството.

Проверете дали сте превключили на правилния източник за сигнал от настройките на телевизора. Пример: HDMI 1, HDMI 2, HDMI 3, AV 1, AV 2 и др.

Проверете свързващият кабел между телевизора и PLAYtv устройството дали е включен добре.

Проверете кабелът за сигнал /малка прозрачна букса/ дали е включен добре в PLAYtv устройството.