
ПОМОЩ
Свържете се с екипа на tPLAY по най-удобния за Вас начин. За нас всеки контакт с клиентите е важен. Затова ние се стремим да поддържаме различни възможности за комуникация. Работно време на Центъра за обслужване на клиенти е 24 часа в денонощието!
*3434
support@playtv.bg
Преди да ползвате услугите на Центъра за обслужване на клиенти моля проверете:


Проверете устройствата /tPLAY и телевизор/ дали са включени в електрозахранването, рестартирайте tPLAY устройството.
Проверете дали сте превключили на правилния източник за сигнал от настройките на телевизора. Пример: HDMI 1, HDMI 2, HDMI 3, AV 1, AV 2 и др.
Проверете свързващият кабел между телевизора и tPLAY устройството дали е включен добре.
Проверете кабелът за сигнал /малка прозрачна букса/ дали е включен добре в tPLAY устройството.