logo_tplay_wtext

ПОМОЩ

Свържете се с екипа на tPLAY по най-удобния за Вас начин. За нас всеки контакт с клиентите е важен. 

 Затова ние се стремим да поддържаме различни възможности за комуникация. 

*3434

0885799002

support@playtv.bg

Преди да ползвате услугите на Центъра за обслужване на клиенти моля проверете:

Проверете устройствата /tPLAY и телевизор/ дали са включени в електрозахранването, рестартирайте tPLAY устройството.

Проверете дали сте превключили на правилния източник за сигнал от настройките на телевизора. Пример: HDMI 1, HDMI 2, HDMI 3, AV 1, AV 2 и др.

Проверете свързващият кабел между телевизора и tPLAY устройството дали е включен добре.

Проверете кабелът за сигнал /малка прозрачна букса/ дали е включен добре в tPLAY устройството.